Košík Košík 0 ks za 0.00 €
Nákupní košík
V košíku zatím nemáte žádné produkty

Důležité informace k dodání zboží


Jak zjistím aktuální stav své objednávky?

V emailu s potvrzením objednávky, který jsme Vám zaslali automaticky ihned po vytvoření objednávky, najdete odkaz na sledování stavu své objednávky. Přehledně a detailně pak uvidíte, v jaké fázi vyřizování se Vaše objednávka právě nachází.


Kde najdu daňový doklad?

Daňový doklad odesíláme v elektronické podobě (ve formátu PDF) a najdete jej ve své emailové schránce. Slouží i jako záruční list.


Zásilka mi nebyla doručena

Kontaktujte prosím dopravce s číslem zásilky, kde Vám sdělí více informací o Vaší zásilce. Kontakt na dopravce i číslo zásilky naleznete v emailu s informácí o expedici objednávky. Na našich kontaktech bohužel nejsme schopni zjistit či podat bližší informace k již odeslané zásilce.

V případě, že nelze s dopravcem věc vyřešit, kontaktujte nás, dohodneme se na dalším postupu.


Postup při převzetí zboží

Zásilku před převzetím prohlédněte a zkontrolujte zejména neporušenost obalu. Kontrolujte zjevná poškození, díry, promáčkliny, stopy po nárazu, apod. V případě jakéhokoli poškození upozorněte pracovníka dopravcei a trvejte na zápisu nalezených nedostatků do předávacího protokolu (převzetí s výhradou) nebo sepište protokol o škodě. Pozdější reklamace zjevného poškození přepravou nemusí být dopravcem uznána.

Je-li zjevné, že zboží uvnitř je poškozeno, zásilku nepřebírejte a informujte nás o vzniklé situaci.


Kontrola zboží po převzetí

Kupující je dle zákona povinen po převzetí zboží bez zbytečného odkladu překontrolovat a případné nedostatky neprodleně sdělit prodávajícímu. V co nejkratším možném čase zboží vybalte a překontrolujte jeho stav i funkčnost.


Vyzkoušení zboží

Pokud si nejste jistí, zda-li si budete chtít zboží ponechat, dbejte prosím maximální opatrnosti při manipulaci se zbožím i obalovými materiály. V případě, že zboží budete vracet, mělo by odpovídat stavu, v jakém Vám bylo dodáno. Tedy by nemělo nést známky používání / opotřebení, měly by být dodány zpět všechny obalové materiály, etikety, návody, apod. a to ve stavu, v jakém Vám byly dodány. Výjimkou jsou samozřejmě obaly, které je nutné "poškodit", aby bylo možné zboží vyjmout a vyzkoušet (v takovém případě nám i přesto zboží v případě vrácení zašlete zpět i s daným obalem).

Z hygienických důvodů není možné odstoupit od smlouvy a vrátit zboží, které bylo po dodání vyjmuto z uzavřeného obalu a není jej možné z hygienických či zdravotních důvodů vrátit zpět (např. potravinové doplňky, kosmetika, sluchátka do uší apod.).

Zjednodušeně řečeno, zboží by mělo být vyzkoušeno tak, jako byste si jej zkoušeli v klasickém kamenném obchodě. Pokud si tedy např. zakoupíte obuv, nepředpokládá se, že si ji v obchodě vyzkoušíte tak, že vyhodíte, popíšete či polepíte originální krabici, půjdete na procházku ven a boty vrátíte špinavé.

V případě, že zboží není vráceno ve stavu viz výše, bude kupujícímu účtováno odpovídající snížení hodnoty zboží.


Dodané zboží je poškozeno

Obratem nás o situaci informujte emailem, případně telefonicky. Celý proces urychlíte, pokud nám rovnou zašlete email s popisem zjištěné závady včetně pořízené fotodokumentace (foto zboží i stavu obalu, ve kterém bylo doručeno). Ponechejte si všechny obalové i výplňové materiály a vyčkejte na naše vyjádření. Obratem budeme situaci řešit a ozveme se Vám s návrhy řešení.

Nezasílejte zboží ihned zpět na naši adresu, vždy nás o problému informujte a vyčkejte na další instrukce. Rádi Vám dle situace např. nabídneme vyzvednutí zboží naší přepravní firmou na Vaší adrese.

Pokud se jedná o poškození nebo vadu, která byla zjištěna při používání zboží (zboží již bylo použito), je nutné postupovat procesem standardní reklamace.


Bylo dodáno špatné / jiné zboží

Samozřejmě i my se můžeme občas splést, naši případnou chybu však rádi obratem napravíme. Doporučujeme nás kontaktovat emailem s detailním popisem problému, přiloženými fotografiemi dodaného zboží (zboží + štítky s označením zboží). Celou situaci následně prověříme a navrhneme Vám možnosti řešení celé situace.

Nezasílejte zboží ihned zpět na naši adresu, vždy nás o problému informujte a vyčkejte na další instrukce. Rádi Vám dle situace např. nabídneme vyzvednutí zboží naší přepravní firmou na Vaší adrese.


Dodané zboží chci vyměnit

Zboží je možné vyměnit za jiné zboží nejpozději do 14 kalendářních dní od převzetí zboží.

Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost či úplně jiný model, zkontrolujte aktuální dostupnost na našich webových stránkách. V případě, že je Vámi požadovaný nový produkt k dispozici, můžeme výměnu realizovat. Není-li k dispozici, postupujte dle bodu Dodané zboží chci vrátit.

Z emailu si vytiskněte daňový doklad nebo na list papíru opíšete číslo daňového dokladu / číslo objednávky a dopište, že žádáte o výměnu zboží. Uveďte jakou novou velikost / variantu požadujete, pokud se jedná o jiný produkt, uveďte i kód produktu (naleznete v detailu produktu na prvním řádku vedle obrázku). Zboží pečlivě zabalte a pošlete zpět na naši adresu.

Případný cenový rozdíl vyřešíme. Pokud vznikne přeplatek, uveďte prosím číslo účtu, kam Vám jej vrátíme. V případě nutnosti doplatku uveďte, zda-li chcete doplatek hradit předem bankovním převodem (zašleme Vám podklady) nebo na dobírku při převzetí (+39 Kč).

Pokud je zboží poškozené, vadné nebo již bylo použito, před odesláním zboží zpět nás kontaktujte telefonicky či emailem, navrhneme Vám další možnosti postupu. V případě vrácení použitého či nekompletního zboží (bez originálního obalu, etiket, apod.) bychom Vám byli nuceni účtovat odpovídající snížení hodnoty zboží viz Vyzkoušení zboží.

Kdo hradí poštovné - V případě výměny zboží přepravu zboží zpět hradí kupující.

Jak zboží vrátit - Zboží, které chcete vrátit zašlete libovolným způsobem zpět, vždy pouze na naši adresu uvedenou ve formuláři výše. Zboží můžete předat na naší prodejně, můžete využít Českou poštu či libovolného kurýra. Zásilky doručené na jinou adresu / výdejní místo nebudou převzaty (např. Balík Na poštu, Balíkovna, Zásilkovna, apod.). Zásilka musí být odeslána bez dobírky - zásilka na dobírku nebude převzata. Více informací k vrácení platby je uvedeno níže viz Dodané zboží chci vrátit.

Správné zabalení - Vždy dbejte na to, aby při přepravě zpět nemohlo být zboží či jeho originální obal poškozeno či znehodnoceno. Např. při vrácení obuvi, kolečkových bruslí, apod. nikdy nepoužívejte originální krabici jako přepravní obal, nijak jej nepolepujte a nepopisujte. Takové zboží vždy zabalte do další vrstvy (folie, igelitová taška, papír, krabice, ...). Za snížení hodnoty zboží bychom Vám byli nuceni účtovat odpovídající částku.

Informace k vrácení prostřednictvím Zásilkovny viz Vrácení zboží přes Zásilkovnu.


Dodané zboží chci vrátit (odstoupení od kupní smlouvy)

Zboží je možné vrátit, stačí odstoupit od kupní smlouvy nejpozději do 14 kalendářních dní od převzetí zboží.

Jednoduše vyplníte formulář pro vrácení zboží a zboží zašlete zpět k nám. Adresu i detailněji rozepsaný další postup najdete ve zmíněném formuláři.

Pokud je zboží poškozené, vadné nebo již bylo použito, před odesláním zboží zpět nás kontaktujte telefonicky či emailem, navrhneme Vám další možnosti postupu. V případě vrácení použitého či nekompletního zboží (bez originálního obalu, etiket, apod.) bychom Vám byli nuceni účtovat odpovídající snížení hodnoty zboží viz Vyzkoušení zboží.

Kdo hradí poštovné - V případě odstoupení od kupní smlouvy přepravu zboží zpět hradí kupující. Prodávající naopak kupujícímu vrátí cenu zboží i uhrazenou cenu dopravy v rámci doručení objednávky do výše nejlevnější nabízené přepravy stejného typu (vrací-li kupující veškeré objednané zboží).

Jak zboží vrátit - Zboží, které chcete vrátit zašlete libovolným způsobem zpět, vždy pouze na naši adresu uvedenou ve formuláři výše. Zboží můžete předat na naší prodejně, můžete využít Českou poštu či libovolného kurýra. Zásilky doručené na jinou adresu (výdejní místo) nebudou převzaty (např. Balík Na poštu, Balíkovna, Zásilkovna, apod.). Zásilka musí být odeslána bez dobírky - zásilka na dobírku nebude převzata. Více informací k vrácení platby je uvedeno níže.

Správné zabalení - Vždy dbejte na to, aby při přepravě zpět nemohlo být zboží či jeho originální obal poškozeno či znehodnoceno. Např. při vrácení obuvi, kolečkových bruslí, apod. nikdy nepoužívejte originální krabici jako přepravní obal, nijak jej nepolepujte a nepopisujte. Takové zboží vždy zabalte do další vrstvy (folie, igelitová taška, papír, krabice, ...). Za snížení hodnoty zboží bychom Vám byli nuceni účtovat odpovídající částku.

Vrácení platby - Do formuláře prosím uveďte čitelně číslo svého bankovního účtu i kód banky. O přijetí zboží na náš sklad i o odeslání platby zpět na Váš účet Vás budeme informovat automatickými emaily. Na vrácení platby má prodávající ze zákona 14 dní, platby však vracíme v řádu jednotek dní.


Vrácení zboží přes Zásilkovnu

Vratkový kód neposkytujeme, zboží v případě výměny nebo vrácení (odstoupení od kupní smlouvy) vracíte na své náklady (viz Kdo hradí poštovné výše).

Zásilku je nutné doručit pouze na naši adresu uvedenou ve formuláři pro vrácení zboží. Zásilky doručené na jinou adresu / výdejní místo nebudou převzaty.


Reklamace (uplatnění práva z vady)

V případě, že chcete zboží reklamovat, stačí když vyplníte reklamační formulář a kompletní zboží (není-li dohodnuto jinak) zašlete zpět k nám s detailním popisem vady. Doručovací adresu i další postup najdete ve zmíněném formuláři.

Zásilka musí být odeslána bez dobírky, v opačném případě bude odmítnuta. Zásilky doručené na jinou adresu (výdejní místo) nebudou převzaty (např. Balík Na poštu, Balíkovna, Zásilkovna, apod.).




Email Napište nám

Nastavení souborů cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Více o cookies zde. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Nutné

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Tyto cookies nám umožňují měřit návštěvnost a výkonnost našich webových stránek. Díky tomu můžeme optimalizovat naše stránky pro co nejsnažší užívání.

Marketingové soubory cookies

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit, přizpůsobit reklamu a vyhodnocovat marketingové kampaně na těchto webových stránkách i mimo ně. Také můžeme pracovat s vašimi kontaktními údaji, mimo jiné za pomoci služeb společnosti Google.

Nastavení souborů cookies

K personalizaci obsahu, reklam a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Souhlasíte s využíváním cookies a sdílením údajů s našimi partnery? Nastavení můžete kdykoli upravit odkazem v patičce. Více informací v Podmínkách ochrany osobních údajů a Informacích o souborech cookies.